F.A.Q - vanliga frågor & svar

 

 

 


 

1. Vilka är fördelarna med att handla på www.zoofast.se?

 

  • Rabatter för stamkunder
  • Vi garanterar högsta kvalitet och alltid dom bästa produkterna
  • Möjligheten att spåra din beställning samt alla statusändringar
  • Möjligheten att få vårat nyhetsbrev med nya spännande erbjudanden

 

2. Hur mycket ska jag betala för leverans?

 

Fraktkostnaden tillkommer och beror på vikten:

 

Vikt (kg) Fraktkostnad
<5kg 49,95PLN (111,00 sek)*
<10kg 52,05PLN  (115,67sek)
<15kg

55,29PLN (122,87sek)

<25kg 59,94PLN (133,20 sek)
<30kg 61,88PLN (137,51 sek)
 
   
   
   
   

 

3. Hur lång är leveranstiden?


99% av alla beställningar förbereds och skickas inom 3 arbetsdagar. Beställningar bearbetas och skickas från vår internationella hub i Kontinentaleuropa enligt hemsidans ordningsschema. Om varan inte är tillgänglig, begränsad eller utsåld och slut, kan leveranstiden överskrida 10 arbetsdagar. Vår kundtjänst kommer att kontakta dig om detta sker.

 

4. Hur lägger jag min order?


Efter att du har lagt produkterna i kundvagnen, fyll i adressen för leverans och välj betalningssätt. Till den e-mail adress som du angav när du lägde din order, kommer du att få en orderbekräftelse på beställningen med detaljer om transaktionen.

 

5. Försöket att betala misslyckades - vad ska jag göra?

 


Det finns ingen möjlighet att betala för ordern på senare tid med ditt betalkort, om du väljer att betala med kort bör du kontakta vår kundtjänst /office@zoofast.se/ eller helt enkelt lägga ordern på nytt.

 

 

6. Hur får jag information om leveransdatum?

 

Varje förändring av din orderstatus meddelas med en automatisk e-mail som innehåller lämplig information. När du får en e-mail där statusen ändras till: "Sänt", kan du förvänta dig din beställning med leverans under 8 arbetsdagar. Detta beror på att att alla beställningar skickas från vår internationella hub.

 

 

7. Min försändelse är skadad, vad gör jag nu??


Om du upptäcker att ditt paket är skadat bör du gör en skadeanmälan, helst i kurirens närvaro (en skadeanmälan förkortar avsevärt tiden för reklamation proceduren). Du bör dessutom skicka ett mail till oss /office@zoofast.se/ med beställningsnummer och en kort beskrivning av problemet. Din ansökan kommer att behandlas av oss och transportbolaget så snabbt som möjligt.

 

8. Kan jag avbryta min order vid eventuellt misstag eller när betalningen misslyckades?


I händelse av misstag, fel betalning eller annan faktor som tvingar dig att annullera ordern kontakta vår kundtjänst via e-post /office@zoofast.se/ eller telefon: 08 446 838 48

 

9. Kan jag ändra leveransadressen efter att ordern är lagd?


Om du behöver ändra leveransadressen, vänligen kontakta vår kundtjänst via e-post /office@zoofast.se/ eller telefon: 08 446 838 45. Beroende på din beställningsstatus kommer vi informera dig om det är möjligt.

 

10. Vad händer om jag hittar ett erbjudande med lägre pris än hos er?

Om du anger en butik, som säljer samma varan med lägre pris (exklusive leveranskostnader), kommer vi att sälja den till dig med pris 2% lägre än den angivna butiken. Du kan se detaljer här: http://www.zoofast.co.uk/page_info.php?pages_id=12

 

11. Kan jag prenumera erat nyhetsbrev??


Logga in på ditt konto, där du kan hitta ett avsnitt där du kan ändra dina teckningsoptioner.

Guide för hund och katt ägare | F.A.Q. | Allmänna Regler Och Villkor | Retur och reklamation | Fraktkostnad & leveranstid | Kontakt | Om oss | Specialerbjudanden | Plan du site | Hundar | Katter | VALUTAKONVERTERARE | 100% nöjesgaranti eller pengarna tillbaka!
Chatt

Välj chatt