Retur och reklamation

Retur och reklamation

 

 

  1. Alla våra produkter är helt nya och täcks av garantin av tillverkaren, distributören eller importören, om en sådan produkt omfattas av garantin.

  2. Zoofast är ej ansvarig för felaktig användning av produkten.

  3. Om dom levererade varor har defekter, har Kunden rätt att returnera varorna eller byta dem mot nya och felfria. De upptäckta defekter måste veriferas av tillverkaren, distributören eller importören. Om du upptäcker ett produktfel kontakta webbutiken via telefon eller e-mail, skicka tillbaka dom skadade varorna till vår postadress. Efter att ha inhämtat stämningen från tillverkaren, distributören eller importören kommer vi att återbetala pengarna till Kunden.

  4. kostnaden för köp eller byte ut varan för en felfri. Sådana klagomål kommer att behandlas inom 14 arbetsdagar.

  5. Klagomål som görs på grund av skillnader på produktens utseende på hemsidan som ett resultat av t.ex. olika bildskärmsinställningarna kommer inte att behandlas.

  6. Under i bestämmelserna i lagen från den 2 mars 2000 om skydd av konsumenternas rättigheter och ansvar för skador orsakade av farliga produkter, kan den Individuella Kunden frånträda ett avtal med Butiken utan att ange något skäl, genom att skicka en skriftlig förklaring inom 14 (fjorton) dagar från den dagen Kunden tog varan i fysisk besittning. För att följa denna tidsfrist, räcker det att skicka deklarationen innan det löper ut. Kundens tillbakadragande från avtalet är inte beroende av betalning av någon som helst summa pengar (ersättning).

  7. Rätten att häva avtalet gäller inte den Individuella Kunden i de fall som anges i artikel 10 punkt 3 i lagen från den 2 mars 2000 om skydd av konsumenternas rättigheter och ansvar för skador, dvs i fallet varor som på grund av sin art inte kan återsändas eller om det är färskvara.

  8. Skulle den Individuella Kunden utöva rätten att dra sig ur ett köpeavtal som han har ingått med Butiken, har Kunden skyldig att återvända till butiken varorna i samma skick, såvida förändringen var nödvändig inom ramen av vanlig förvaltning.

  9. Ångerfristen ska anses ha iakttagits om Kunden skickar tillbaka varorna innan denna fjortondagarsperiod löpt ut. Kostnaderna för transporter i samband med att skicka tillbaka varan till butiken skall fattas av kunden.

  10. Om kunden redan har betalat för varorna kommer återbetalningen att ske utan onödigt dröjsmål och i vilket fall som helst senast 14 dagar från och med den dag då Butiken underrättades om ditt Kundens att frånträda avtalet.

  11. Om avtalet upphävs skall det anses att avtalet är inte bindande och Kunden samt Butiken befrias från alla förpliktelser.

  12. Alla sändningar ska skickar tillbaka till Butiken:

     

KrakVet.pl Sp z o.o

Kokotów 703 near Cracow

32-002

POL Wegrzce Wielkie

     

  1. Skulle ditt paket olyckligtvis vara skadat, kan du be chauffören ta tillbaka paketet direkt, be att få en kvittens på returen, kontakta sedan kundtjänst för kreditering av köpet. Grunden för klagomål till vår butik är att skicka en "skadeanmälan" till följande adress:

office@zoofast.se eller skicka en fax +48 12 398 18 47

 

- Kostnadsfria matbehållare är inte föremål för klagomålet

- Vi accepterar inte försändelser som skickas till oss med postförskott.

 

Allmänna Regler Och Villkor | F.A.Q. | Guide för hund och katt ägare | Retur och reklamation | Fraktkostnad & leveranstid | Kontakt | Om oss | Specialerbjudanden | Plan du site | Hundar | Katter | VALUTAKONVERTERARE | 100% nöjesgaranti eller pengarna tillbaka!
Chatt

Välj chatt